Dátum: 05.07.2015

Vložil: Maroš

Titulok: prajnosť a neprajnosť copywritingu, lebo na začiatku bolo SLOVO

Programátorský jazyk nechcem rozoberať. začnem starým kaukazským-gruzínskym pozdravom- "Nech zvíťazíš!" /kvázi budiš svetlo!/. Kedysi som prežil excitovaný stav/žiadne drogy!, v ktorom sa mi na pár dní otvorilo poznanie... Bolo to "zvrchu"- kedysi som sa podobným "osvieteným" ľuďom vysmieval. Skrátka teraz mimo mňa, na dlhé roky zasa zatvorené dvere. V tomto stave, ako človek orientovaný na komunikáciu, som spoznal, že my, ľudia ako v podstate duchovné bytosti vo fyzickom tele /ale všetci nie ako duchovné bytosti/ komunikujeme v 2 info kanáloch - jeden je rolový pre bežný fyzický život, druhý je rolový pre duchovný život. Vypovieme teda vetu, ale ona má 2 významy, tá druhá "veta" je fakticky redukovaná a skladá sa len z kľúčových, symbolických slov. V tom čase to bol úžasný zážitok, kvázi Aligieriho Božská komédia. Kamarát zažil niečo podobné. Odbočím. Podľa istého ájurvédskeho lekára - západný lekár zabíja svojho pacoša NEvierou v jeho uzdravenie.Štatistickým konštatovaním, nezáujmom PRIAŤ to dobré, pôsobiť pozitívne. Ako farár, ktorý vás má na háku. A duša, ktorá komunikuje s dušou, to skrátka vníma, a potom záleží na autorite. Skrátim - milujúci lekár vás vylieči. Nájdite ho. Ak vyjadríte svoje snívanie, že hádam vyhráte jackpot, ale sused, či brat vás podrazí, že "myslíš, že akurát ty?", tak si spomeňte na prajnosť starých Gruzínov - duchovných bytostí. O tom je aj copywriting - pravda je medzi riadkami, v úmysle tvorcu. Vždy sa snažte vycítiť motiváciu autora textu! - vždy je tam!

Pridať nový príspevok