Dátum: 05.07.2015

Vložil: Maroš

Titulok: copywritig a bojové umenie

Japonské príslovie - Obchod je vojna! Copywriter je "obchodník za písacím stolom" - aktívny účastník tejto vojny, legionár, iniciátor, stratég. A možno zmrd, babrák, fušer... Karate má 100% uplatnenie v agresívnej stratégii bez zábran. Ak nie ste agresor, v bežnom živote je vám nanič - kvôli blokáde, keďže nechcete podvedome uplatniť deštruktívne smrtiace schopnosti. Aikido je výsostne obranné a otvorené umenie - vaše naučené obranné grifi spolu s inštinktom budú 100% účinné v toku akcie, navyše, toto učenie viac rozvíja ducha v súlade s Bohom. A telo nasleduje ducha. Karate je "len" o tom, čo dokáže telo - pokiaľ nezmeníte postoj a štýl. Copywriting by mal niekomu zarábať prachy. Agresívne. Ale copywriting môže pomôcť chrániť a získavať aj nepeňažné hodnoty. Nahraďme slovo boj slovom úsilie. Ho ho - zadarmo? Áno, pokiaľ je copywriting pre vás ľahkosťou bytia. Inak - chápem, že za svoj výkon a úsilie budete požadovať peniaze. Zobrať prachy za text na A4 je úbohé snaženie - ako makať za 2,60 E za hodinu.Každý, kto maturoval z materského jazyka, má pocit, že je rodeným copywriterom. Akože každý dokáže dať inému po papuli. Nie! Uráža to ego mnohých ľudí, ale napriek tomu , ja rozoznám falošné tóny - no na komponovanie hudby nadanie nemám. Ale viem - ty hráš falošne! Pritom je to jednoduchá vec-pokiaľ ľahkosť bytia... Copywriting podľa návodu - to nefunguje. Ak budete robiť recepčného v prosperujúcom hoteli, môžete mať diško 100 E denne. V inom hoteli a mimo toku peňazí - NIČ!!! Pritom tá istá zodpovedná, náročná práca s prachami. Prostredie... Peniaze, ako produkt novodobého človeka - skrátka nezarobíte tam, kde nie sú. Ergo? Ak chceš zarábať ako spisovateľ, presťahuj sa do Ameriky... Copywriting na Slovensku? - to sa nevolá copywriting...

Pridať nový príspevok