Dátum: 05.07.2015

Vložil: Maroš-ko

Titulok: ešte malé varovanie k džobu copywritera...

Poznám ich zopár vyhoretých... RA, ktoré zarábajú veľké prachy, majú tendenciu postupovať podľa Paretových pravidiel -20% klientov nech im prináša 80% zisku. Otrok copywriter vyhotoví celú stratégiu, na dlhé roky, a po pár mesiacoch končí. Nikto ho nebude, zvlášť guru reklamy-art director, ďalej živiť kvôli pár korekciám, maličkostiam. Prachy v tejto pračke peňazí zarábajú len majiteľia, politici, mafia. Nie copywriter. Leda ak ako nadaný inovátor a spoluvlastník "firmy". Písať za cenu A4 je hovadina.Toto vymyslel idiot! Ja si trúfam na celú kampaň, aj tú "prezidentskú".A za noc!!! Lebo je to fuk. Lebo to nie je o A4.Tak sa píšu poviedky, nasraté, kverulantské, grafomanské listy! Celé je to o idei.Tá vyžaduje danosť zhora, tvorivosť, remeslo. Princíp HEURÉKA! A pritom - NIČ NOVÉ!- lebo bratku, toto riešenie už vymysleli /analogicky-zapamätajte si toto slovo!/ pred 2-3 rokmi. Len to vtedy vybubnovali. Big idea je mýtus - jedinečnosti tvorivosti človeka neexistuje.Pretože "jeden nevie" -\s dôležitým zamlčaním -VŠETKO. A ty si len PRACH... Inšpirovaný...

Pridať nový príspevok