Kairos Technologies - má tento projekt zmysel?

29.07.2015 10:15

Sliepka, ktorá znáša zlaté vajcia.

Ak hľadáte normálnu recenziu na projekt Kairos Technologies, ste na tom správnom mieste. V článku sa dočítate, čo je to za spoločnosť, aké produkty ponúkajú, koľko musíte investovať, ak by ste sa chceli stať ich partnermi, no a hlavne trošku kritiky - môj názor.

 

Nie vždy ide o overené informácie. Na oficiálnej stránke firmy je tých informácií poskromnejšie, v podstate je tam možné nájsť len také všeobecné kecy. Keďže po anglicky dobre neviem a nechcelo sa mi študovať ich obchodné podmienky a dohodu o partnerstve, pomohol som si aj informáciami z webových stránok českých a slovenských distribútorov.

 

Aktualizácia 03.04.2016 - s odstupom času môžem na základe dostupných informácií z internetu a taktiež z diskusie tohto článku prehlásiť, že Kairos Technologies má prvky nelegálnej hybridnej finančnej hry. Je to projekt založený na princípe Ponziho schémy a taktiež pyramídovej hry. Čiže suma sumárum, je to podvod!

 

Aktualizácia 02.07.2016 - je tu pár indícií, že Kairos svojim investorom blokuje účty (viď príspevky v diskusii). Taktiež sa ku mne dostali informácie, že niektorým ľuďom nechcú poslať zarobené peniaze. Zrejme prešli na selektívne vyplácanie (vyplatia len niektorých, možno 100 ľudí z 1000, ostatní majú smolu).

 

Vyzývam všetkých, ktorí chcú Kairos riešiť právnou cestou, nech kontaktujú nasledovnú emailovú adresu: 

 

pravnik.kairos@gmail.com

 

Hláste sa seriózni záujemcovia, pre právne potreby budú určite potrebné podrobnejšie informácie ako sú mená, adresy, výšky vkladov, spôsob platby atď.

 

O spoločnosti

Firma Kairos Technologies bola založená v roku 2014 v Anglicku. Zameriava sa na vývoj a distribúciu High-Secure produktov pre bezpečnú online komunikáciu a surfovanie na internete. Spoločnosť údajne získala za jeden rok existencie už viac ako 40 000 partnerov, ktorí sa podieľajú na predaji produktov a zároveň aj na uložení dát.

 

Adresa pre tých, ktorí v Anglicku žijú a chceli by sa presvedčiť, či náhodou nejde o virtuálne sídlo, ako to býva vo väčšine podobných projektov:

Midford Place, 114-115

Tottenham Court Road, 1-St Floor,

London W1T 5AH, United Kingdom.

 

Aktualizácia 26.09.2015: Tak sa zdá, že na vyššie uvedenej adrese, na ktorej má mať Kairos svoju reálnu kanceláriu, sídli ďalších 526 firiem. Žeby predsa len išlo o adresu pre virtuálne kancelárie? Dôkaz si môžete pozrieť na stránke www.endole.co.uk/explorer/postcode/w1t-5ah.

 

Produkty Kairos Technologies

Pre zákazníkov, ale aj pre svojich partnerov - distribútorov firma ponúka 4 nižšie uvedené produkty. Bonusom týchto produktov má byť vysoká ochrana súkromia – šifrovanie prenášaného a uloženého obsahu.

 

1. KairosMail – emailové rozhranie, do ktorého sa vďaka zabezpečeniu nedostane žiaden hacker,

 

2. KairosSurf anonymné surfovanie na prehliadači, ktorý je vďaka systému šifrovania zabezpečený tak, že môže slúžiť ako VPN a zároveň nikto nezistí, odkiaľ ste surfovali,

 

3. KairosCloud – úložisko dát, do ktorého sa bez vášho šifrovacieho kľúča nikto nedostane, 

 

4. KairosPhone – aplikácia pre telefón, vďaka ktorej vás nebude môcť nikto odpočúvať (pozn.: no tak toto by sa mohlo hodiť Merkelovej a ostatným politikom, ktorých údajne odpočúvali).

 

Možnosti spolupráce

Na oficiálnej stránke sa môžete dočítať, že v súčasnosti sú Kairos produkty v beta-testovacej fáze. Nákup je k dispozícii len pre registrovaných užívateľov, ktorí dostali pozvanie od spoločnosti alebo distribútorov. Čo to znamená? Ak sa chcete stať partnerom a zarábať, musíte sa zaregistrovať a následne si zakúpiť jeden z nasledovných balíčkov.

 

Balíčky Kairos Technologies - cena, zisk, úložné miesto.

 

Ako vidíte, minimálna investícia je 125 USD za štandard balíček. Pri kúpe tohto balíčka sa v podstate stávate len zákazníkom a za danú sumu môžete využívať len ich prvý produkt, a teda Mail. Na tento balíček sa však nevzťahuje marketing, takže ak by ste sa chceli stať distribútorom a ich produkty šíriť a predávať ďalším ľuďom či firmám, musíte si zakúpiť minimálne silver balíček za 597 USD.

 

Ako to má fungovať

Zaregistrujete sa ako partner a vyberiete si jeden z vyššie uvedených balíčkov. Následne si budete musieť stiahnuť do počítača software. Kairos Technologies tvrdí, že potrebuje využívať voľný priestor PC všetkých partnerov pre cloud servis (úložisko dát).

 

Ak si teda zakúpite najlacnejší balíček štandard, musíte prenajať Kairosu každý deň na 10 hodín 15 GB úložného miesta z pevného disku vášho PC, pri najdrahšom balíčku za 2 777 USD až 320 GB voľného priestoru. Ako odmenu za prenajatie vášho voľného miesta sľubujú rozprávkový ročný výnos 150 % (pozn.: ešte sa neregistrujte, odporúčam vám prečítať si článok až do konca).

 

Praktický príklad pre lepšie pochopenie

Kúpite si balíček za 597 USD. Stiahnete si aplikáciu, ktorá vám „ukradne“ 70 GB priestoru z vášho PC. Počítač necháte pustený minimálne 10 hodín každý deň v roku a spoločnosť vám vyplatí odmenu 1 492 USD, čo predstavuje cca 150 % zhodnotenie (pozn.: takéto vysoké zhodnotenie je samozrejme nereálne, o tom ale nižšie).

 

Môj názor a pohľad na tento projekt

Nebudem hodnotiť kvalitu ani zmysel produktov firmy, pretože nie som odborník na IT. Možno sú to kvalitné produkty, možno nie. Možno dochádza k nejakému šifrovaniu údajov, a možno nedochádza. Nech to posúdia iní. Taktiež nebudem posudzovať kompenzačný plán odmeňovania. Chcel by som sa skôr zaoberať zmyslom projektu. Je tu totiž niekoľko vecí, ktoré mi na Kairose nesedia.  

 

Problém č.1- Sľubujú zisk bez toho, aby ste niečo predali

Ako sa to hovorí? Bez práce nie sú koláče? Tak toto príslovie pri Kairose neplatí. Táto spoločnosť totižto ponúka krásne zhodnotenie peňazí, a to až o 150 %. Stačí sa zaregistrovať, investovať do balíčka, prenajať firme priestor vášho PC a nechať ho každý deň zapnutý aspoň 10 hodín. A potom už len vidíte, ako vám na (virtuálnom) účte naskakujú peniažky. Nemusíte predávať produkty formou MLM, načo... Odkiaľ chcú vyplácať ľuďom toľko peňazí bez práce (predaja produktov)?

Aj keď... na oficiálnej stránke Kairosu nevidím žiadnu informáciu o tom, že by sľubovali 150 % zhodnotenie. Je tam síce uvedená tabuľka s jednotlivými balíčkami, cena, veľkosť prenajatého priestoru a počet hodín, no nikde tam nevidím zisk ani ponúkané zhodnotenie (skúste sa pozrieť, či to neuvádzajú v obchodných podmienkach alebo v „Partnership Agreement“, angličtina nie je moja silná stránka). Túto informáciu som prebral z webových stránok distribútorov Kairosu, ktorí dokonca uvádzajú, že spoločnosť !!! garantuje !!! 250 % zhodnotenie (po správnosti to má byť 150%). Kto môže garantovať také zhodnotenie? Aby zo strany distribútorov nešlo len o nejaké klamstvo slúžiace na nalákanie ovečiek. Predsa len, za každého priameho človeka, ktorý sa pod nich registruje, dostávajú 15 %. Mimochodom, to sú ďalšie percentá k tým 150 %. A to som nepozeral MLM kompenzačný plán odmeňovania. Tam budú ďalšie % odmien.

 

Problém č.2 – Distribútori poskytujú zdroj svojho PC a ešte za to aj platia?

Najväčší nezmysel, ktorý podľa mňa nemá logiku, je to, že Kairos vlastne využíva a prenajíma prostriedky PC svojich distribútorov (výkon, pripojenie k internetu, diskový priestor) a na začiatku za to distribútori ešte aj platia!

 

Principiálne by to mohlo fungovať. Vy jednoducho prenajmete Kairosu časť voľného miesta vášho počítača. Firma to vaše voľné miesto nejakým spôsobom využije, napríklad doň uloží a zašifruje údaje svojich zákazníkov atď. Zisk si potom Kairos s vami podelí. Takto by to pokojne mohlo fungovať, a dokonca aj bez tej investície. Natíska sa teda otázka, načo sú im moje peniaze? Prečo mám platiť za to, aby spoločnosť mohla využívať priestor môjho PC?

 

Problém č.3 – Vysoká ochrana súkromia a bezpečnosť?

Kairos sľubuje svojim zákazníkom vysokú ochranu súkromia a bezpečnosť, a pritom svoje služby neprevádzkuje na vlastnej infraštruktúre, ale na PC svojich distribútorov. To znamená, že dáta zákazníkov nie sú uložené na profesionálne spravovaných PC, ale na počítačoch súkromných osôb, ktoré môžu byť pokojne zavírované. Dáta sú síce údajne šifrované a pre bežných ľudí nečitateľné, ale ktovie ...

 

Problém č.4 - Oslovuje firma distribútorov alebo zákazníkov?

Zásadnou otázku pre udržateľnosť tohto projektu bude, či sa nájdu spokojní zákazníci Kairosu (ktorí budú platiť za služby, čo ,,uživí" aj distribútorov nad nimi), alebo či sa do neho natiahnu len distribútori za vidinou zisku (čo povedie k nevyhnutnému kolapsu). Z vyššie uvedeného to vidím skôr na ten kolaps, poprípade na nevyhovujúce až drastické zmeny podmienok.

 

Problém č.5 - je MLM model vhodný pre propagáciu služieb tohto typu?

Budú si ,,tajnostkári" kupovať takéto služby od nejakej novovzniknutej firmy, ktorá predáva prostredníctvom MLM partnerov (ktorí o technickej realizácii projektu nevedia nič alebo len veľmi málo)? V tejto oblasti je zásadnou vecou dôveryhodnosť, diskrétnosť (o vašom využívaní služieb by malo vedieť čo najmenej ľudí) a fundovanosť (schopnosť technicky obhájiť ponúkané riešenie a jeho technickú kvalitu). Na základe propagácie služieb formou MLM usudzujem, že firma nespĺňa ani jednu zo spomínaných vecí.

 

Na rôznych diskusných fórach som sa dočítal, že medzi hlavných zákazníkov - partnerov, ktorí využívajú služby Kairos Technologies Ltd., patria spoločnosti ako je Nissan Motors, Incore Holding, Sony PlayStation, Bosch, Besra Gold a dokonca aj česká firma Hamé. Firma taktiež údajne sponzoruje svoje 2 tímy, ktoré jazdia preteky Le Mans series.

Na oficiálnej stránke sa, samozrejme, nič z toho nedočítate. Spomína sa tam - konkrétne v sekcii News - len marketingová spolupráca medzi Kairosom a Greaves Motorsport. Inak povedané, zaplatili si pomerne drahú reklamu, aby pôsobili dôveryhodne a seriózne, nič viac. Žiadne partnerstvo v oblasti technologických riešení.

 

Na neoficiálnych stránkach sa dajú nájsť aj rôzne informácie o plánoch do budúcnosti. Sú to smelé plány, o tom nepochybujem. Otázne je, či ide o reálne dosiahnuteľné plány. Mal som tú česť spoznať niekoľko desiatok podobných spoločností ako je Kairos (za zmienku stoja napríklad Zeekrewards a Banners Broker). Prvý menovaný obral viac ako 2 milióny užívateľov (z toho cca 20 000 SK a CZ) o krásnych 600 miliónov USD. Viac v článku moje skúsenosti s mega podvodmi). Všetky mali niečo spoločné, a to vysoké poplatky za produkty, a hlavne smelé plány. Do 3 rokov bude naša spoločnosť na burze, ďalšia sľubovala do 2 rokov revolúciu v online komunikácii, ďalšia aplikáciu, ktorá bude prekladať hovorené slovo. S odstupom času nepochybujem, že vždy išlo len o mazanie medu okolo úst, aby mohli z investorov – partnerov vylákať peniaze. Predstava svetlých zajtrajškov dokáže nejedného presvedčiť, aby investoval. Veď čo ak to vyjde? Budem milionár. Dnes už ani jedna, ani jedna jediná firma neexistuje. Všetky sa nabalili na prázdnych, nereálnych sľuboch a zmizli. Čiže neodporúčam vám pozerať sa na to, čo bude potom, ale na to, čo je teraz. Oplatí sa vám investovať peniaze do „dnešného“ Kairosu?

 

Pár slov na záver

Netvrdím, že ide o podvod, aj keď mi to veľmi pripomína Ponziho schému, už len pre problém č. 1. Je to, samozrejme, len môj subjektívny názor, takže sa môžem mýliť. Ak uvažujete nad partnerstvom, dobre si to premyslite. Odporúčam vám poriadne si overiť každú informáciu, ktorú nájdete - či už na webových stránkach distribútorov alebo na diskusných fórach.

 

Aký je váš názor na túto spoločnosť, prípadne na produkty a systém?

 

Odporúčam prečítať si tieto dva články:

Základná charakteristika Ponziho schémy v článku sa dozviete, čo majú spoločné všetky tieto internetové podvody, ako sú Kairos Technologies, Zeekrewards, Banners Broker atď. Mal by vám dopomôcť pochopiť, ako funguje každá Ponziho schéma, resp. ako začne, ako prebieha a ako skončí.

 

Ako nenaletieť internetovým podvodníkom – v tomto článku si môžete prečítať pár mojich rád, na čo si dať pozor, aby ste v budúcnosti nenaleteli na niečo podobné ako je Kairos.

 

P.S.: Ak ste nerozhodní, prečítajte si aj diskusiu. Odporúčam hlavne príspevky od Dekamerona a IT špecialistu Tomáša, ktorí sa na tento systém pozreli bližšie po technickej stránke. 

 

Ďalší článok o spoločnosti Kairos Technologies, a hlavne o niečo aktuálnejší, nájdete na stránke http://ekonomicka.poradna.net/a/view/4102-dalsie-lietadlo-z-vychodu-kairos-technologies-a-jeho-pyramida. 

 

Niektoré časti článku boli prevzaté z Facebookovej skupiny "Rozborka MLM projektu". Ako napovedá názov skupiny, riešia sa v nej rozbory rôznych systémov, predovšetkým sofistikované Ponziho schémy a pyramídové hry, ktoré sa maskujú za MLM. Ak sa k vám teda dostala nejaká ponuka na "úžasný" zárobok a nie ste si istý, či sa jedná o seriózny internetový projekt alebo finančnú hru, odporúčam spýtať sa v spomínanej skupine.  

 

Upozornenie hlavne pre zástancov Kairosu:
Keďže diskusia má už neuveriteľných 17 strán, rozhodol som sa ju trochu prečistiť. Dôvod mazania príspevkov je jednoduchý - nechcem, aby hodnotné a pre návštevníkov prínosné informácie prepadli do zabudnutia. Mazať budem aj komentáre typu „admin píše v článku hlúposti, mne to funguje a vyplácajú ma“. Považujem to za spamovanie. Ak chcete diskutovať, tak píšte argumenty a odpovedajte na otázky kritikov Kairosu. Príspevok „mňa vyplácajú, takže Kairos je seriózna spoločnosť“ nepovažujem za argument!

 

Chcete dostávať novinky e-mailom?

Prihláste sa k odberu newslettera. Žiadny spam!

Diskusná téma: Kairos - má zmysel tento projekt?

Dátum: 22.09.2017

Vložil: -

Titulok: Offtopic - crypton.digital

Ak si niekto myslel, ze podvod crypton.digital, ktory rozbiehaju zmrd Milan Bozik - facebook.com/milan.bozik a zmrd Peter Maris - facebook.com/petko.maris, je nieco seriozne...

Dalsi zmrd z tejto partie Adam Janecko - facebook.com/adam.janecko spustil naborovu stranku do tejto ponzi/pyramidy aj s opisom "business" modelu ;)
strojnaprachy.sk - pasivny prijem, aktivny zarobok :D :D :D
facebook.com/strojnaprachy.sk

Myslim, ze aj najvacsim hlupakom musi byt jasne, ze sa jedna o kombinaciu ponzi/pyramida ;)

Dátum: 19.09.2017

Vložil: tralala

Titulok: PUCHALA RICHARD

Nevie niekto ako dopadol tento panák?

Dátum: 19.09.2017

Vložil: fleg

Titulok: Re:PUCHALA RICHARD

Neviem co tymto sledujes, uz je to trapne. Pan inzinier sa asi len popalil na ponzi podvode a v buducnosti sa mozno pouci. Preco mu chces tymto znicit osobny zivot? Vsak ma rodinu.
Pochopil by som hnev na velke ryby, ako napríklad Vieira. Ale na urovni radoveho distributora by sa mohol ocitnut kazdy a tvoj príspevok mi pripomina hon na carodejnice.

Dátum: 20.09.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:PUCHALA RICHARD

Také mne překvapuje, že nějakému Puchalovi se tu věnuje snad víc pozornosti než třeba takové Kateryně Ondrejkové, Romanu Valovičovi a jiným, co vystupovali na konferencích, točili a šířili propagační videa, měli toho moru plný facebook...

Musím přiznat, že od Puchaly jsem nic takového neviděl. Což ale neznamená, že něco takového někde neexistuje, nebo že to pan Puchala nešířil jinými způsoby.

Dátum: 21.09.2017

Vložil: Tomášův Fanoušek

Titulok: Re:PUCHALA RICHARD

Zdá se, že se mu vede velice dobře:

http://www.pokerportal.info/a/8204/richard-puchala-triumfoval-na-100k-montesino-za-18600

Mohli bychom konstatovat, že karma v tomhle případu opravdu nefunguje.

Dátum: 21.09.2017

Vložil: -

Titulok: Re:Re:PUCHALA RICHARD

To bude najskor menovec ;)

Dátum: 22.09.2017

Vložil: ...

Titulok: Re:Re:Re:PUCHALA RICHARD

Nie je to menovec. Ten muž v čiernom tričku s nápisom BOSS a okuliarmi na hlave je pán Puchala.

A ešte vy čo ho obraňujete. Tento človek bol dosť na vysokej úrovni v kairose. Master.... Namočil do tohto x ľudí. Už keď kairos prestával fungovať, ešte stále nabádal ľudí aby si nanovo zakúpili licencie.... A potom stiahol chvost a prestal komunikovať. Takýto človek by si zaslúžil.... Keby mal aspoň toľko hrdosti a jednoducho povedal pravdu.

Dátum: 22.09.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:Re:Re:Re:PUCHALA RICHARD

Souhlas, fotka je sice hodně upravená (zprasená postprocesingem, tónovým mapováním), aby na ní vypadal "cool".
Ale je na ní ten samý panáček jako je na facebooku zde: https://www.facebook.com/richard.puchala

Neřekl bych, že se tu někdo Puchaly zastává. Jen se mi nezdá přiměřené, že je proti němu větší vlna nevole, než třeba proti Kateryně a Valovičovi.

Dátum: 12.09.2017

Vložil: -

Titulok: Fenix povstal z popola

Orol Miso Vieira Gomes Correia povstal z popola a je znovu online ;) Ak by ho chcel niekto pozdravit, podakovat...;)
facebook.com/michel.vieira.3760

...ale teraz k veci
Podvodnicka, zlodejka a klamarka menom Kateryna Ondrejkova facebook.com/kateryna.ondrejkova sa znovu aktivovala a ponuka "skvelu" investiciu do podvodu Priority Investment (to iste co Derda, asi to cez neho tlaci ona a hlavne jej brat - zmrd Otokar Kasynets facebook.com/otokar.kasynets )

Solar Energy World Ltd ponúka investorom možnosť stať sa podielníkom- spoluvlastníkom, ktorý bude dostávať stály príjem z prevádzky a výroby energie parkov slnečných panelov v centre Európy, financovanie ktorého už je schválené jednou z europských bánk rozvoja a komisiou na rozvoj alternatívnej energetiky v EU.
Získ 12% mesačne z vložených prostriedkov.

Spoločnosť dostala možnosť prijať účasť v programe financovania alternatívnej energie v Európe.Tento program je vytvorený pre prechod na vysoko technologicky a ekologicky čisté procesy získania energie v Európe a taktiež na skrátenie jej nákupu pomimo.Na tento proces komisiou na rozvoj alternatívnej energie Európskej Únie sú vyčlenené veľmi veľké peniaze.Veľa spoločností sa zúčastňuje tohto tendra, prvou a hlavnou podmienkou účasti je - účasť súkromných investorov. Spoločnosť potrebuje vyzbierať časť financovania vlastnými silami.Tým , že firma Solar Energy World Ltd už viac rokov berie účasť vo viacerých projektoch, vrátane štátnych , má pravidelné príjmy, ktorými je ochotná vyplácať získy súkromných investorov, za záujem a účasť v tomto projekte, ešte pred získaním ziskov z projektu .

Žiadné riziko straty peniazy - - samotny objekt je zálohom peňažných prostriedkov investora, nie sú rizika inflácie - v zmluve bude zakomponovana ročna inflácia - zmluva sa uzatvára na fixnú každomesačnú sumu, nie su rizika straty zisku - lebo je štátna garancia a podpora zo strany EU,nie sú rizika reiderskeho útoku – zabezpečenie riadiacou spoločnosťou trastu investičnych podielov.

Poctivý prístup k investorom, transparentnosť transakcií - kľúčom k úspechu firmy!

Original po anglicky - priority-investment.com/proiectelecompaniei
priority-investment.com/sk/proiectelecompaniei
Podla pravopisnych chyb je jasne, ze to prekladala podvodnicka Kateryna Ondrejkova ;)

Slovenska FB skupina - facebook.com/groups/115520352457241

Podla vsetkeho je to nejaka odnoz podvodu edelweiss5.com(kam prestupil zmrd Otokar Kasynets po Kairos-e?), ktory pomaly umiera alexa.com/siteinfo/edelweiss5.com
Web priority-investmens.com je hostovany v rovnakom hostingu ako Kairos(AS24940 HETZNER-AS). Podla stranky za tym stoja ti isti ludia ako za Kairos-om a aj sa to asi zameriava na rovnakych hlupakov... Dokonca tam najdete aj "Public Rental Agreement".

Stranku priority-investmens.com vraj prevadzkuje 100 GBP firma DELTA-ALPHA GROUP LTD - beta.companieshouse.gov.uk/company/10729779
Firma Solar Energy World Ltd bola podla britskeho obchodneho registra zrusena v roku 2011 - beta.companieshouse.gov.uk/company/07326999

http://imgur.com/a/hqKii

@Kateryna: Ked zadam zle referal cislo tak to hadze hlasky v azbuke po rusky aj ked mam stranky v anglictine ;) tak si to opravte...

Dátum: 13.09.2017

Vložil: Tomášův Fanoušek

Titulok: Re:Fenix povstal z popola

No jistě, Evropská Unie čeká jen na to, aby mohla cpát peníze do chřtánu podvodnici Kateřyne Ondejkové. :-)

Tohle krásně ukazuje, proč je žádoucí stíhat velké propagátory pyramidových her, nehledě na to, že většina jejich obětí byla okradena po zásluze. Tahle podvodnice nejen že není na útěku, ale díky ignoranci ze strany státní moci a pocitu bezpečí teď rozjíždí další podvod. :-/

Dátum: 21.09.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:Fenix povstal z popola

Mišo už pročistil seznam svých "přátel" na facebooku od hejtrů, takže už mu chodí jen samé milé gratulace k narozeninám. ;-)

Priority investment - má podobný "obchodní" model, jako předváděl Wor(l)d GN a jeho Power Clouds.
Podíl na výrobě ekologické energie, podpora od státu, vše je garantované, výnosy budou, dokud slunce bude svítit, je krásné vydělávat jako "solární baroni"... akorát ta čísla byla nějak nesmyslně vysoká a "vlastněný a pronajímaný " solární panel byl mimo vlastní kontrolu kdesi na poli v Rumunsku, za plotem pozemku firmy, se kterou nikdo z drobných investorů smlouvu neměl... a nebo možná ani to ne (zafinancovalo se asi tak 4x - 5x víc panelů, než kolik se toho jako "technologické demo" postavilo).

Snad si lidé Power Clouds ještě pamatují... Krom toho, tahle investiční pohádka není zdaleka tak originální jako ta od Kairosu. Třeba si alespoň někteří vzpomenou, jak se spálili s Power Clouds, jak se spálili s Katerynou a Otokarem a půjdou od toho.

Priority investment má na FB i stránky, které zatím mají 2x like.

A mimochodem, výše vzpomínaná skupina na Facebooku má 17 členů a téměř žádný obsah. :D. Kromě Kateryny nevidím ve skupině známé tváře z Kairosu. To zatím nevypadá na velký rozjezd... Že by další letadlo, které se ani neodlepí od země? (stejně jako Orlové z Eagles a Pěkné platby z SchonPay). Ale pravda, skupina vznikla teprve před týdnem, to hlavní možná teprve přijde.

Dátum: 08.09.2017

Vložil: -

Titulok: Derdovci

Podarena rodinka ukrajinsko-ceskych klamarov(Ukrajincov zijucich kdesi v Prahe), podvodnikov a zlodejov otec Ivan Derda a syn Michael Derda Vam ponuka nove moznosti ako prist o peniaze, teda ak ste tak uz neurobili v ramci Kairos Technologies.

Ivan Derda facebook.com/ivan.derda.1
ponuka skvelu moznost v ramci WoOow Mobility

Michael Derda facebook.com/michal.derda
ponuka svkelu moznost podielat sa na vystavbe "solarnych parkov" v ramci podvodu Priority Investment, kde 100 librova firma s pomocou Vasich penazi investuje do vystavby a Vy len beriete zisk ;)

Takze sup sup, pobrat uvery, obehat znamych, starych rodicov a zmenit svoj zivot, zarabat ďengy...

P.S. Nevie niekto co maju v talone podvodnici
Tomas Krc - facebook.com/tomas.krc.31 a
Adam Janecko - facebook.com/adam.janecko ? bereal.estate uz v podstate padlo
alexa.com/siteinfo/bereal.estate
...aj ked chlaci sa tvaria, ze o tom este nevedia :))

Dátum: 13.09.2017

Vložil: Mahroš

Titulok: Re:Derdovci

Máš nejaké indície, že Bereal Estate ide do čerta?

Dátum: 13.09.2017

Vložil: zubataVAGINA

Titulok: Re:Re:Derdovci

...tak ci tak je to podvod...takze do certa pojde kazdopadne...stale nedokazem pochopit ako niekto moze posielat svoje peniaze neznamej schrankovej firme, ktora vznikla nedavno, ma zakladne imanie 1 euro a nema ziadnu licenciu na poskytovanie investicnych sluzieb...................je to demencia? retardacia???

Dátum: 13.09.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:Re:Derdovci

Umíš číst v Alexe? Nevidíš podobnost toho grafu s grafem popularity jiných "byznysů" založených na pyramidě/Ponzi, které raketově vystřelily a pak po parabolické dráze zase spadly na zem?

Kde nám můžeš ukázat, že Bereal provozuje slíbený byznys? Kde mohu vidět, že Bereal.estate někde nabízí k pronájmu nějaké nemovitosti? Kde si je můžu pronajmout?

A jestli pořád dáváš peníze svému lídrovi a z nějakého jeho účtu dostáváš nějaké drobné nazpět - tak to neznamená, že Bereal funguje.

Dátum: 07.09.2017

Vložil: Zarobiš (odrbeš)

Titulok: tak maš

crypton.digital

Pyramida ? To asi nie. Firma je zapisana aj v OR SR.

Ale kto za tým stoji ?

Medzi zakladateľov patria aj páni, ktorý zarábali 70 000 USD/ mesačne v kairose Milan Božik, Peťko Mariš.

Dátum: 07.09.2017

Vložil: -

Titulok: Re:tak maš

To je prirodzeny vyvoj ponzi/pyramida podvodnika. Najprv okradnes znamych cez nejaku cudziu firmu(Kairos Technologies). Ked vidis, ze to nejako funguje a zistis, ze zmrdi na vrchu ojebabrali aj teba a zarobili tak 100 krat viac, tak sa rozhodnes skusit "vlastnu" pyramidu(bereal.estate) alebo podobny podvod. Potom zistis, ze do novej pyramidy sa zhanaju ludia uz dost tazko, kedze okruh znamych je uz vycerpany, tak sa rozhodnes pre nieco "inovativne". Kedze momentalne bezi "hype" okolo kryptomien, tak napriklad zacnes prenajimat hw na dolovanie bezcennych kryptomien.

Idea
genesis-mining.com/pricing
behindmlm.com/mlm-reviews/omnia-tech-review-overpriced-genesis-mining-contracts-recruitment/

...podoba cisto nahodna. Mozno pride aj affiliate marketing, ved sa, predsa, predava "produkt".

Dátum: 07.09.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:Re:tak maš

Hmm... a někteří o tom říkají, že díky nečistým penězům z cizího podvodu mohli 'rozjet vlastní podnikání' (samozřejmě etické). Takže podvody jsou vlastně ku prospěchu společnosti. ;) Úžasná dialektika.

Co Aleš Kohoutek a jeho Glocin? Taky kryptoměna. Technologické MLM z rukou člověka, co ani s nápovědou nebyl schopen vidět (nebo přiznat), že Kairos je nesmysl a podvod...

Dátum: 08.09.2017

Vložil: fleg

Titulok: Re:Re:Re:tak maš

Velmi pekny dokument bol davnejsie na CT o ruskych mafianoch. Dnes je kopec z nich uz v podnikatelskom sektore a robia legalny biznis. Teda ti, co prezili vesele 90 roky.
Pointa je, ale ze zistili (v dokumente to sami priznavaju), ze legalne sa da zarobit lahsie a viac ako vypalnictvom, vrazdami, vydieranim.

Dátum: 09.09.2017

Vložil: Kairosom okradnutý občan SR

Titulok: Re:Re:tak maš

Kým budú vo vláde a v parlamente klamári a zlodeji ako Fico, Bugár, Danko (a Procházka), tak dovtedy to bude pokračovať. Keď sa dostane k moci opozícia (Sulík, Matovič, Kollár a Menyhárt), tak ti vravím, že urobia dve veci. Za prvé, Fico, Danko, Bugár (a Procházka) spolu s oligarchami a pomocníkmi zo štátnej správy skončia nakoniec v base. Veď aj z Kairosu mali všetci traja (štyria) svoj podiel. A za druhé, vláda urobí všetko preto aby očistili krajinu od korupčného správania a zlodejov. Čiže počas ich vládnutia žiadny ďalší Kairos nebude - Ondrejkovú by zavreli do 3 dní, čo by si založila propagačnú stránku pyramídovej hre. No ale na to, aby to takto fungovalo, treba najskôr odvolať spolužiaka Čižnára a (rovno aj zavrieť) Kováčika, no a to táto vláda neurobí.

Dátum: 31.08.2017

Vložil: Peto

Titulok: Alpha Cash

Ahoj Admin, co si myslis o tomto projekte? https://alpha-cash.com/
Startuje teraz 1.9. a zisky maju byt odhadom tak 10-15%, co je triezve a stabilne. Podnik sa zaobera obchodovanim s BTC, LTC, USD,  Monero, Dash a Ripple. Bude mat vlastnu zmenaren, platobne karty, mobilnu aplikaciu a bude vytvarat rezervny fond. Zisk bude pochadzat 45% z obchodovania na cinskych burzach, 20% z vyhladavania a investovania do ICO projektov, 15% zo zmenarne a 20% z arbitrazi. Zisk sa deli na 30% pre spolocnost a 70% pre nas. Investovat sa da uz od 10 USD na 360 dni po ktorych sa vklad vracia.
Oplati sa do toho ist?

Dátum: 31.08.2017

Vložil: Tomášův Fanoušek

Titulok: Re:Alpha Cash

Je to jen další špatně maskována pyramida:
http://behindmlm.com/mlm-reviews/alpha-cash-review-200-roi-telegram-ponzi/

Dátum: 31.08.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:Alpha Cash

Další z mnoha sraček, kterých je plný internet.

Zisk 10-15% měsíčně? A ROI 200% za rok? :DDDD
Jo, tak to je o něco méně než Kairos, to už bude určitě fungovat. ;-) Pořád ta samá hezká pohádka, co najde spoustu uší dychtivých naslouchat "krásné a zaručené pravdě".

Bude vlastní směnárna (to není výhra), rezervní fond (neříkalo se u Kairosu něco o chráněném depozitním účtu, na kterém leží garanční platba?), zisk bude z obchodování, bude aplikace, bude platební karta (Kairos taky měl kartu)...

Vsjo budět! Tolko fábriky nádo pastrojiť!!!

Nepočítá se to, co BUDE, ale to, co JE a co je ověřitelné. Já vám klidně slíbím 300% ročně s průběžným výběrem výnosu a výběrem vkladu po roce. Stačí když do tří měsíců přivedete další dva blbce, kteří si také vloží.

Firma dokáže dělat návratnost investice ROI 200% a o výdělek se dělit 70% pro investory a 30% pro sebe? Opravdu? To jsou tak hloupí? Proč si nepůjčí pořádný balík od banky nebo od někoho, kdo má dlouhé peníze za nějakých 10-20% a nenechají si vydělaných 80-90%? Proč se místo toho podstupují tu prudu a ucházejí se o malé částky od nějakého Peťa a jemu podobných zo Slovenska?

"Oplati sa do toho ist?"
Vyplatí se jít do loterie? Tam možná vyhrajete, ale pravděpodobnost prohry je větší. Tohle je podobné. Pravá ruská ruleta. ;-)

Je to ruský HYIP, ani se moc nesnaží to skrývat. Možná se to ani neodlepí od země a nikdy to vyplácet nebude. Nebo vyplácet bude "jako švýcarské hodinky", ale jen insideři a ti hodně zběhlí ve shánění informací budou schopni trochu uřídit riziko a odhadnout, kdy se to posere. A ono se to jako správný HYIP může posrat v podstatě kdykoli.
Třeba měsíc poté, co si tam člověk vloží částku, která už "stojí za to" (malé "testovací" vklady obvykle procházejí).

P.S. Já jsem Kairosu předvídal v půlce roku 2015 pád na přelom 2015/16, ale běželo to až do srpna/září 2016. Takže na moje odhady nesázejte.

Dátum: 04.09.2017

Vložil: zubataVAGINA

Titulok: Re:Alpha Cash

...si to zhrnieme ci sa do toho oplati ist:

...spolocnost bude mat zisk, no zatial ziadny nema...
...spolocnost bude mat zmenaren, no zatial ziadnu nema...
...spolocnost bude mat platobne karty, no zatial ziadne nema...
...spolocnost bude mat mobilnu aplikaciu, no zatial ziadnu nema...

...oplati sa do toho ist??? ak si retardovany tak mozno ano :D

"Investovat sa da uz od 10 USD na 360 dni po ktorych sa vklad vracia." - taktika odkukana z Questra Holdings...prvotne vklady fixuju na dlhsie casove obdobie aby z nich mohli vyplacat "invenstorov" v strukture nizsie...........

......... + vsetky tieto ponzi sracky a pyramidy su vsetky ako cez kopirak...uz to tu niekto pisal............ak vie niekto generovat zisk v spominanych % vyssie, neexistuje ziadny logicky dovod na to aby sa s nim isiel s niekym delit a uz vobec nie robit smiesne nabory cez fb, internetovy diskusie ci fora...........

...ak chces teda do toho ist, pockaj 2 roky ako sa bude spolocnosti darit, no pravdepodobne nijako, lebo uz nebude existovat :D

Dátum: 08.09.2017

Vložil: Admin

Titulok: Re:Alpha Cash

Ten projekt nepoznám podrobne, takže sa nebudem vyjadrovať.

Dátum: 28.08.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: AGC

Máte ještě v AGC nějaké peníze, které nejde stáhnout?
Stáhněte si místo nich nějaké pěkné písničky. :)

http://www.assetgc.com

Máte peníze z AGC převedené na účet u Kairosu? Fajn, na stahování písniček si ještě nějakou dobu počkáte - nejdéle tak necelý rok.
Doména vyprší v půlce června 2018.

Dátum: 28.08.2017

Vložil: Tomášův Fanoušek

Titulok: Re:AGC

Dokonce i ta ponuka ke stažení písniček je podvod!
Zkus si něco stáhnout, a otevře se ti místo toho live sex cam (nebo nějaká jiná reklama).
Co jiného by ale člověk čekal od AGC webstránky, že jo! ;-)

Dátum: 29.08.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:Re:AGC

Jasně, správně zaparkovaná doména. ;)

Nesmyslný obsah (nějaký vyhledávací a titulkový clickbait), reklama místo obsahu + náhodné přesměrování na okruh spřátelených pochybných stránek. Celkem běžný způsob, jak trochu vydělal na doméně, pro kterou není lepší použití.

Dátum: 19.08.2017

Vložil: ...

Titulok: Krysia rodinka

Tak ako krysia rodinka, este aj rok po sa prizivujete na ohlodanych kostiach, co zostali po kairose?Nie je vam to uz trapne? Zostali ste uz posledne tri najtazsie postihnute krysi
Sup sup tabletocky , odpojit od netu a hladat nejaku babu.a ked sa vam to nepodari bo ziadnej sa nelubia male pipiky tak k priepasti a ukoncit trapenie. Tomasko a ty si predtym aj podrez zili popapkaj muchotravky, cesnak kol do srnca, aby si na onen svet poslal aj svoje dalsie ja, ktore tu a na inych dizkusiach vystupuju a trepu sprostosti.

Dátum: 20.08.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:Krysia rodinka

Sorry, to má být jako na mě?

Za krysy bych považoval hlavně ty, co do Kairosu tahali další lidi a přitom jim bylo jasné, že je to letadlo. Ti ostatní jsou "jen" hlupáci. Možná je třítečka některým z nich (seznam reprezentativních krys o pár příspěvků níže).

Chápu, že někteří lidé jsou z toho nervózní a nasraní a v rozčilení si pletou pojmy s dojmy. Prý na to pomáhá si omývat přirození vlažnou vodou.
http://vyhlasto.cz/h/1h9/mel-by-si-prirozeni-omejvat-vlaznou-vodou

Dátum: 20.08.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:Krysia rodinka

Za krysu nebo červa ohlodávajícího zbytky mrtvoly bych považoval i ty "kulantní nabídky" právní pomoci, kde někomu zaplatíte bagatelní částku (ani nebudete vědět komu) za slib, že za vás s Kairosu peníze "zaručeně" vytáhne (nevytáhne, Kairos peníze nemá, je třeba jít za lidmi v pozadí Kairosu... a k tomu slušní právníci nemají ty správné páky).

Nově tady:
http://nztcompany.com/
To podstatné, co o sobě tvrdí:
"Tato služba je pro prvních 2.500 lidí, kteří zaplatí jednorázový poplatek $39.

Jsme skupina právníků zaměřujících se na vymáhání poškozených částek z vysoce výnosných investičních programů (HYIP). Využíváme úspěšného právního konceptu z USA, již od roku 2009. Máme za sebou stovky úspěšných případů a spokojených klientů. Naším cílem je shromáždění co největšího počtu informací o poškozených, definování právního problému a následné podání hromadné žaloby s důkazy o neadekvátním jednání ze strany obžalovných společností."

Klasika.
- Žádné informace o "advokátní kanceláři", která vás bude zastupovat.
- Pár drobných ($39) můžete poslat komusi přes bitcoin nebo některou z pochybnějších internetových peněženek (takže nebude zjistitelné komu ty peníze vlastně šly).
- Web jede od letošního května, založen v březnu.
- Web jede na bezplatné publikační platformě Wordpress (proč vyhazovat peníze za nějaké opravdové webmastery, že?)
- V patičce webu je nějaká adresa "2400 Wilshire Blvd 820, Los Angeles, CA 90025", ale není jasné, zda patří té právní kanceláři, nebo tvůrci webu.
- Web je zřízený přes nějakého prostředníka publicdomainregistry.com a jako kontakt uvádí adresu na Taiwanu v Taipei.
http://whois.smartweb.cz/object/nztcompany.com/
- Web samotný běží na servedru v Indii.
http://whois.smartweb.cz/object/webhostbox.net/
- Firma NZT Company údajně běží od roku 2009, ale nepodařilo se mi o ní nic vypátrat (ani o těch stovkách případů, co úspěšně vyřešila).
- Firma NZT Company údajně vyřešila stovky případů, ale na vlastních stránkách jako referenci udává jediný.
- Firma jako že vyvolává dojem, že je z USA, ale stránky existují jen v české verzi.

Celé je to takové . Jestli máte 39 USD nazbyt, klidně je tam pošlete. Možná půjdou rovnou některým borcům z Kairosu. ;-)

Podobně to bylo s https://financingrequirements.com/
založeným v prosinci 2016 (dnes již mimo provoz)

Dátum: 22.08.2017

Vložil: Tomášův Fanoušek

Titulok: Re:Re:Krysia rodinka

Sekce FAQ je nejlepší.
Zejména odpověď na otázku, proč je potřeba tento počet (2500) poškozených lidí:
Při hromadné žalobě se dají využít právní ukony, které budou mít větší váhu u mezinárodního soudu. Ve většině případů se vedení obžalované společností přikloní k dohodě s naší společností a vyplatí zpět požadované prostředky. V měřítku počtu poškozených, které zastupuje naše společnost a vyplacenou částkou je rozdíl, který společnosti akceptují a proto finance vyplatí zpět.

Zejména poslední věta mi vůbec nedává smysl – to jako odečteme počet poškozených lidí (bezrozměrná jednotka) od vyplacené částky (jednotka koruny/dolary/eura/haléře) a dostaneme jako co??? Vždyť nám tady nesedí veličiny... A tohle společnosti akceptují? :-D Nebo snad ten kdo psal ten text neumí česky a chyba vznikla při překladu? :D

Dátum: 23.08.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:Re:Re:Krysia rodinka

Strojový překlad to není, ale pro cílovou to není napsané úplně čitelně.

Asi tím chtěli povědět (respektive chtěli, aby si čtenář myslel): "Vymáháme zpět prostředky pro relativně malou část poškozených, takže námi nárokovaná částka podvodníky nezabije a pro svůj klid ji rádi obětují. Ale zase jde o natolik velkou skupinu poškozených, aby ten požadavek vypadal dost vážně u soudu a vůbec celé řízení bylo efektivní (a my - NZT - s tím neměli moc práce).

Ve skutečnosti se tím jen vytváří tlak na poškozené, aby poslali své peníze a to co nejdříve (aby se stihli dostat do té elitní skupiny 2500 lidí). Normální teleshoping. "Když nám zavoláte hned teď, dostanete navíc dva ty samé krámy zdarma."

Na 99% účastníci tohoto řízení neuvidí ani své peníze z Kairosu, ani jim nevrátí těch $39. Za své peníze jen udiví nejprve několik hezkých dopředu připravených optimistických mailů a pak (až pošlou peníze) možná několik neurčitých, odkládacích, vymlouvacích a omlouvacích.

Dátum: 22.08.2017

Vložil: Tomášův Fanoušek

Titulok: Re:Krysia rodinka

Ty tři tečky mají jako znázorňovat lajnu kokainu, bez kterého tvůj mozek nefunguje, a proto píšeš takovéhle nesmysly? :D

Dátum: 13.08.2017

Vložil: -

Titulok: Kajros Teknoloji piramida finansova update august 2017

Miguel Luis Vieira Gomes Correia sa vzdal funkcie riaditela firmy Kairos Technologies a Planet Business Management ;). S kym bude teraz dohadovat nove kontrakty NASA nie je momentalne zname.
beta.companieshouse.gov.uk/company/09152272/filing-history
beta.companieshouse.gov.uk/company/10582833/filing-history

Artem Moseychuk facebook.com/artem.moseychuk je stale v base.

V Moldavsku sa zacalo vysetrovanie. Bolo identifikovanych 7 hlavnych zmrdov na vrchole pyramidy. Tito boli zaroven aj obvineni. Medzicasom su uz tieto osoby nekontaktovatelne a asi sa niekde (v zahranici) stratili ;)
noi.md/ru/news_id/234279

Viac informacii poskytne:
Kateryna Ondrejkova - facebook.com/kateryna.ondrejkova
Adam Janecko - facebook.com/adam.janecko
Tomas Krc - facebook.com/tomas.krc.31
Roman Valovic - facebook.com/roman.valovic.3
Lubos Tonhauser - facebook.com/Sw1ft
Milan Bozik - facebook.com/milan.bozik
Michal Kolla - facebook.com/michal.kolla.3
Roland Csampai - facebook.com/roland.csampai
Patrik Ondica - facebook.com/patrik.ondica

Dátum: 13.08.2017

Vložil: Tomášův Fanoušek

Titulok: Re:Kajros Teknoloji piramida finansova update august 2017

No co! Prostě NASA bude muset pozastavit svou činnost, dokud nezačnou Orlové létat! :D

K těm Moldavcům – i když v ideálním případě by již byli za mřížemi, je hezké, že alespoň je úřady nenechají v klidu odpočívat. Na rozdíl od třeba takové Kateřiny – tu samotnou by to i táhlo někam do zahraničí, ale její manžel prý nikam nechce. Viď. její nedávný příspěvek na sk-sk.facebook.com/padmamrodinka/ :

“Kateryna Ondrejkova: Fakt ste úžasná rodinka,poslednú dobu vás často spomínam,klobúk dole pred vašou odvahou takto zmeniť život,keby som vedela reč,a mala viac odvahy,hneď by som to išla vyskúšať,to čo ste museli absolvovať vy.Len že na to treba dvoch do paru,a ten môj svoj rodný domov nechce opustiť ani za nič”

Mohla by se vaše policie alespoň trocha vzchopit a přimět pana Ondrejku opustit svou rodnou vesnici. :-)

Dátum: 15.08.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:Re:Kajros Teknoloji piramida finansova update august 2017

Hmm... a je jisté, že to Kateryna Ondrejková/Kasynets píše z domova?
Jinak je dohledatelná ve veřejných registrech:
http://www.orsr.sk/vypis.asp?ID=189024&SID=2&P=1

Dátum: 15.08.2017

Vložil: Tomášův Fanoušek

Titulok: Re:Re:Re:Kajros Teknoloji piramida finansova update august 2017

Jisté to samozřejmě není.

Ale obsah jejího příspěvku mi přišel celkem konzistentní s tím, že jej píše z domova. Kdyby se skrývala někde v Jižní Americe, proč by probůh o své existenci takhle dávala vědět. Ledaže by chtěla, aby se nějaký okradený Kairosák postaral o jejího manžela :-)

Dátum: 16.08.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:Re:Re:Re:Kajros Teknoloji piramida finansova update august 2017

Třeba to někdo (z těch údajných 50 000 lidí v SK a ČR) ověří, jestli jsou Ondrejkovi doma nebo na cestách.

Dátum: 16.08.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:Kajros Teknoloji piramida finansova update august 2017

Pane Pomlčko, nějak jste se zaměřil jen na slovenské kontakty. Jak k tomu přijdou lidé z Česka, že se o nich neví?

Michael Derda - https://www.facebook.com/michal.derda
Ingrid Ornstová - https://www.facebook.com/ingrid.ornstova
Adam Škoda - https://www.facebook.com/askoda1

Možná by za zmínku stály i některé menší ryby
Ladislav Dluhoš - https://www.facebook.com/ladadluhos
Václav Simmer - https://www.facebook.com/Vasek174
Aleš Kohoutek "Panama - prosperita a sliby" - https://www.facebook.com/ales.kohoutek
L'uboš Vrba - http://www.podnikatel.cz/rejstrik/lubos-vrba-71854363/
Lukáš "Winner" Krčmárik - (možná již poučený) https://www.facebook.com/lukasdemigod.krcmarik

A třeba i ti ze Slovenska:
Peťko Mariš - https://www.facebook.com/petko.maris
Michal Strečok - https://www.facebook.com/michal.strecok
Rado Knapík Knapec - https://www.facebook.com/radoknapec
Zuzana Danová - Haficová - https://www.facebook.com/zuzana.haficova.5
DJ a inženýr Ladislav Zsilla - https://www.facebook.com/Ladislav-Zsilla-Networker-315006612028422

Ještě sem psal nějaký všemi Kairosáky respektovaný Ivan a dokonce mne zval na kongres do Bratislavy. Že mi i zaplatí vstupenku, abych viděl o čem to je. ;-) Ale nějak si teď nevybavuji, jak se ten borec jmenoval dál. Nepomůže mi někdo?

Dátum: 16.08.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:Kajros Teknoloji piramida finansova update august 2017

Roman Staněk - https://www.facebook.com/roman.stanek.5

Dátum: 16.08.2017

Vložil: -

Titulok: Re:Re:Kajros Teknoloji piramida finansova update august 2017

To je ten "podnikatel" co zaraba miliony a ma 6-7 zdrojov prijmu, a pritom nevlastni ziadnu firmu v CR? Aj napriek milionom jazdi na starej ojazdenej dizlovej A3ke a popritom stiha nahovarat ludi do pyramid ako Kairos, SCoin a bereal.estate a pod.? Ten tu nesmie chybat :))

Dátum: 16.08.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:Re:Re:Kajros Teknoloji piramida finansova update august 2017

Nevím, v čem jezdí a je mi to jedno. ;-)
S tímhle jménem jsem se v diskusích a socialních mediích moc nepotkával. Tuším, že na jeho fotku s titulkem "Chtěli byste taky takový lifestyle?" jsem potkal na již zrušené skupině "Kairos Money" - možná za tou skupinou stál on, ale chytře se netlačil moc do popředí.

Nicméně oklamaní Kairosáci na něj často a rádi (vlastně neradi a vztekle) vzpomínají - vedle Adama Škody a Valoviče.

Dátum: 17.08.2017

Vložil: jarosro

Titulok: Re:Re:Re:Kajros Teknoloji piramida finansova update august 2017

Keby sa úrady boli viacej hýbali,takýto podvodník by bol dávno v base alebo na úteku.

Dátum: 27.07.2017

Vložil: jarosro

Titulok: Pseudoskupina na fb

Vie niekto,ako pokračuje činnosť pseudoskupina na fb Kairos žaloba a peníze ?

Dátum: 27.07.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:Pseudoskupina na fb

V podstatě nijak. Trocha nenávisti vůči některým lídrům (Škoda, Valovič, Staněk, Kohoutek...). Jinak samé plané řeči. Neobjevil se tam zatím nikdo, kdo by se přihlásil s tím, zašel na policii nebo to dal nějaké právní kanceláři.

Pak ještě nějaké povzdechy a planý optimismus nad SchonPay, Eagles a podobnými nesmysly.

Skupina o ničem. Nebude ani žaloba, ani peníze. Ovce jsou ovce. ;-)

Dátum: 27.07.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:Re:Pseudoskupina na fb

oprava: ...s tím, že úspěšně zašel na policii...

Dátum: 27.07.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:Pseudoskupina na fb

Men by spíš zajímala skupina Kateryny.
Je tu někdo s úniky? Kdy naposled přišel nějaký vzkaz od Kateryny nebo někoho z lídrů?

Dátum: 30.07.2017

Vložil: -

Titulok: Re:Re:Pseudoskupina na fb

Zmrd Roman Valovic uz dlhsie rozbieha podvod DasCoin ;) Kairos ho uz asi netrapi...

Dátum: 30.07.2017

Vložil: Dodo

Titulok: Re:Re:Re:Pseudoskupina na fb

DasCoin nie je podvod
youtu.be/hUW_Lo8TQoQ

Dátum: 31.07.2017

Vložil: zubataVAGINA

Titulok: Re:Re:Re:Re:Pseudoskupina na fb

Published on Mar 3, 2017: Mena DasCoin vstupuje v lete roku 2017 na Externú burzu a bude ako obchodovateľná, tak bude zároveň použiteľná ako platidlo v obchodoch všade tam, kde sú akceptované platby prostredníctvom Visa / MasterCard / JCB / China UnionPay................april, maju, jun, jul.............mame tu leto a vcera som chcel akurat zaplatit DasCoinom prostrednictvom Visa a ako si mi to neslo :D :D :D :D :D :D :D :D ..............dalsia pasca na hlupakov, hahahaha

Dátum: 01.08.2017

Vložil: jarosro

Titulok: Re:Re:Re:Re:Re:Pseudoskupina na fb

Aj onecoin mal byť zabiják bitcoinu a nakoniec sa s ním dalo platiť (ale ešte sa dá platiť ? ) na fake eshope spolu s eurami za čínske šmejdi.

Dátum: 31.07.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:Re:Re:Re:Pseudoskupina na fb

Dodo, v tvém příspěvku je navíc slůvko "nie".

Nebo ne... ale pověz nám ještě tu po Karkulce, tu mám taky rád!

Dátum: 02.08.2017

Vložil: Tomášův fanoušek

Titulok: Re:Re:Re:Re:Pseudoskupina na fb

Jestli pak ty nejsi tahle nestvůra? :DDDD
www.abookofcreatures.com/2015/07/22/dodo/amp/

Dátum: 15.08.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:Pseudoskupina na fb

Trocha úniku ze skupiny:
http://imgur.com/a/IQ7WM

;-)

Dátum: 15.08.2017

Vložil: Tomášův Fanoušek

Titulok: Re:Re:Pseudoskupina na fb

Některým to zjevně stále nedochází :-/
Možná Stockholmský syndrom?

Dátum: 25.07.2017

Vložil: nezastavitelnySMIECH

Titulok: KAIROS SKUSENOSTI

LOOOL - http://kairosskusenosti.sk/ :D

"Moje zhrnutie:

1. Zaregistroval som sa cez známeho
2. Kúpil som si Platinu za 2500€ (čo je 2777 dolárov, ak nemáš kúp si menšiu, napríklad silver za 597 dolárov)
3. Nainštaloval som si aplikáciu
4. Nechal ju spustenú 24h denne, aj napriek tomu že stačí 10h
5. Vždy 23. dňa v mesiaci som si poslal peniaze na svoj účet
6. Do 5. dňa v mesiaci mi vždy prišli a následne som si ich hneď aj vytiahol

Je tomu tak dodnes a ak sa náhodou niečo zmení, určite vás budem informovať."

Dátum: 26.07.2017

Vložil: zubataVAGINA

Titulok: Re:KAIROS SKUSENOSTI

:D jj to robil nejaky kairosak, je to starsi web..........dole je ale aj nejake cislo - 0944 609 539 - mozte zavolat a opytat sa kde su peniaze :D :D

Dátum: 26.07.2017

Vložil: Tomášův Fanoušek

Titulok: Re:Re:KAIROS SKUSENOSTI

:) Spíš bych doporučil se ho zeptat, co při psaní "pozitivních zkušeností uživatelů" chlastal nebo hulil. Dle obsahu to musel být vysoce kvalitní matroš. Prodejem takového zboží by jistě šlo vydělat mnohem více, než distribucí Kairosu (nebo Questry, ponziměn, Dexcaru, či běloruské elektrárny).

Dátum: 26.07.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:KAIROS SKUSENOSTI

No co, co, co!
Prostě zapomněl informovat. :-DDDD
Určitě podniká a má spoustu jiných starostí (kromě přehazování vydělaných peněz vidlemi), takže neaktualizoval web.
Zajímavé je, že někdo si dal tu práci a udělal náborový web - a viditelně na něj neumístil registrační link (jen kontaktní adresu). :o)

Mimochodem - "pozitivní zkušenosti uživatelů" jsou datované vesměs na srpen - září 2016... tedy období, kdy letadlo nabralo parabolický kurs k zemi. Zvracecí kometa...

Dátum: 15.08.2017

Vložil: Tomášův Fanoušek

Titulok: Re:KAIROS SKUSENOSTI

Stránka již nefunguje ;-)

Dátum: 21.09.2017

Vložil: jopo

Titulok: Re:KAIROS SKUSENOSTI

ak je to tak , posli aj mne 2500 eciek

Dátum: 24.07.2017

Vložil: Peter

Titulok: Questra Holding, NBS, Rapid Life

Zle spravy pre investorov spolocnosti Questra Holding:

http://www.nbs.sk/sk/informacie-pre-media/tlacove-spravy/spravy-vseobecne/detail-tlacovej-spravy/_upozornenie-atlantic-global-asset-management-s-a

Zaujimave, ze NBS sa ozyva a upozornuje klientov, ked uz sa od firmy odvratila aj vacsina distributorov. Preco NBS nevarovala ludi pred Questrou skor, ked bola Questra takpovediac in? Su zamestnanci NBS nekompetentni?

A Naopak, ako sa sprava NBS v pripade niektorych serioznych spolocnosti (Questru medzi seriozne spolocnosti nepocitam)? V pripade poistovne Rapid Life NBS najskor sposobila poistovni skodu vo vyske niekolko desiatok milionov eur. O nahrade skody rozhodol okresny sud a aj krajsky sud. Z týchto penazi by boli uspokojeni vsetci poistenci, ktorych sa ale NBS namiesto toho rozhodla okradnut. Obstrukcne branila vykonaniu rozsudkov podanim dovolania na najvyssi sud a tesne pred jeho rozhodnutim zaviedla v poistovni nutenu spravu. Po 1 mesiaci nutena spravkyna vyhlasila bankrot poistovne (ktovie ake vseliake prevody pocas toho 1 mesiaca porobila) a klientom bez kuska hanby odkazala, ze je jej luto, ale ze s pravdepodobnostou 99% neuvidia zo svojich penazi uz ani cent!

Komu sluzi zlodejska NBS? Co na to pan premier Fico?

Dátum: 25.07.2017

Vložil: -

Titulok: Re:Questra Holding, NBS, Rapid Life

NBS ma, tak povediac, "u prdele" hlupakov investujucich do Ponzi schem a pyramid. Ak je niekto dostatocne hlupy a posle svoje peniaze do niecoho ako AGAM, Questra, Kairos,BMG,Horizont... je to len cisto jeho problem. NBS sa AGAM-om ani nezaoberala, tu spravu zverejnila, lebo jej to prislo cez system vymeny informacii medzi regulatormi v ramci EU.

RapidLife je absolutne mimo temu. NBS tejto poistovni nic nesposobila. To, ze si v RapidLife nezaplatili aktuara, ktory vie aj co robi a poistovali podla nezmyselnych podmienok je iny problem. Jedine co je sporne je preco NBS nezakrocila skor a preco im take podmienky schvalila.

Dátum: 25.07.2017

Vložil: zubataVAGINA

Titulok: Re:Re:Questra Holding, NBS, Rapid Life

...smutne je, ze pred Questrou som varoval hned ako zacali...cca 2 roky dozadu...............a coho som sa dockal? nadavok, ustavicneho urazania, ze tomu nerozumiem, ze som to nevyskusal, ze som hlupak, ze som zavistlivec, ze som neprajnik...........................jedine argumenty na ktore sa tieto ovce zmohli bolo "vyplacaju, funguje to, takze to nie je podvod" :D :D :D ............pritom je to tak zrejme, ze od zaciatku islo o podvod.........najlepsie je, ze tupe ovce doteraz vypisuju na forach, ze AGAM vybavuje licencie vo vsetkych statoch EU, ze len treba pockat a vsetko bude v poriadku...........2 roky prijimali peniaze bez akychkolvek problemov, bez licencii v danych statoch a to nevadilo.......teraz ked peniaze dosli a system sa rozpada, odrazu to vadi a odrazu tie licencie uz treba :D :D :D krasna logika.............tesim sa na dalsie pyramidky a ponzicky ;-))) ...a na dalsie hlupe ovecky ktore ich budu nezmyselne obhajovat :D

Dátum: 22.07.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Jen nepodstatné věci...

Stránky http://www.eaglescorporation.net/ jakoby nejedou.
Vracejí chybu Forbidden (odmítnutí spojení na úrovni serveru). Že by nějaká geografická blokace ze strany Orlů? Jaký by to teď dávalo smysl? Něbo jen někdo podělal něco konfiguraci serveru při aktualizaci stránky?

Nicméně klid, doména jako taková žije, dokonce z ní jdou stahovat ty dříve publikované dokumenty (které ale podle předchozího oznámení už stejně neplatí):
http://www.eaglescorporation.net/pdf/egales-corp-action-plan.pdf

Dátum: 22.07.2017

Vložil: Tomášův Fanoušek

Titulok: Re:Jen nepodstatné věci...

Já bych to viděl jako ústup z ponzi-trhu. To znamená, že se již nikdy nedovíme, zda na nákup akcií měla být potřebná registrace či nikoliv. :)
Další možností ještě je, že by byli tak nešikovní, že namísto nového obsahu tu svou stránku shodili. Kdo ví ;-)

Dátum: 24.07.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:Re:Jen nepodstatné věci...

Je to možné, že je to hození ručníku do ringu.

I na FB stránkách se aktivita Orlů omezila na vcelku laxní mazání "nevhodných" příspěvků. Dříve byli poměrně aktivní v oznamování "novinek" a i odpovídali.

Možná, že si na webové stránce změřili návštěvnost a zjistili, že zájem je tak malý, že by se příprava dalšího podvůdku nevyplatila.

Možná, že skutečně hlavní cíl nebyl získat další oběti pro investiční podvod, ale jen rozptýlit a odvrátit pozornost od lidí v čele Kairosu.

Každopádně - i tupějším a naivnějším Kairosákům by mohlo být už jasné, že od Orlů peníze nepotečou. ;-)

Dátum: 24.07.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:Jen nepodstatné věci...

P.S. omlouvám se za překlepy a vypadlá slova v předchozím příspěvku (tuším, že za to může T9 a malý displej telefonu)

Dátum: 26.07.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:Jen nepodstatné věci...

Web Orlů na doméně http://www.eaglescorporation.net už zase jede.
Kromě toho je tu i další doména http://www.eaglescorporation.world se stejným obsahem. Těžko říci, co se v pozadí děje, jestli nějaké technické, právní problémy nebo nějaký boj mezi otci zakladateli. Ale rozjíždět byznys a vystřídat během dvou měsíců dvě, vlastně tři domény - to mi nedává velký smysl. ;-)

Ale alespoň se z těch domén dají vyčíst nějaké údaje o zřizovateli:
http://whois.smartweb.cz/object/eaglescorporation.net/
http://whois.smartweb.cz/object/eaglescorporation.world/

Je tu nějaký kontakt na Dukagina Gervallu, což je významnější figura v tomhle podvodu (podle mého odhadu, mnohem významnější než Mišo Vieira):

Dukagdin Gervalla
Proreviconseils Saarl
Alfred-Vincent 31 (Rue Docteur-Alfred-Vincent 31)
Genaeve
dukag@bluewin.ch, f.berger@proreviconseils.ch
+41.223014494, +41.795435555

.net verze běží na serverech právní kanceláře Marca Deschenaux.

.world verze na nějakém komerčním hostingu.

Dátum: 26.07.2017

Vložil: Tomášův Fanoušek

Titulok: Re:Re:Jen nepodstatné věci...

jj, ta jejich strategie je velice podivná. Nedává mi to vůbec smysl.

Když se podíváme na ty existující domény, tak alespoň podle smartwebu se zdá, že všechny tři má pod palcem Dukagdin Gervalla (taky tu prvotní http://www.eaglesnetwork.today/). Proto bych boj mezi otci zakladateli nepředpokládal. Samozřejmě za předpokladu, že Dukagdin netrpí schizofrenií. ;-)
Právní machinace si umím představit – třeba vytvoří více firem a ke každé spárují jinou stránku tak, aby různé skupiny hlupáků (řadový společníci, akcionáři,???) formálně patřili pod různé firmy a aby tak Dukovi lidé kradli efektivněji. Ale tohle by šlo udělat i bez toho chaosu, co předvádějí.
Technické problémy jsou pro mě asi nejvíce uvěřitelné – cena domény je relativně zanedbatelná a když (jestli) .net doména měla technické potíže, mohli jako řešení zvolit pokus o obnovu domény a souběžně registraci nové domény (pro případ, že by se původní nepovedlo rozjet). Možná si uvědomili, že server pana Marca Deschenauxe není dostatečně stabilní pro společnost, která se chystá ke znovuzrození světa. ;-)

Dátum: 17.07.2017

Vložil: Tomášův Fanoušek

Titulok: Eagles plní svá předsevzetí...

…teda alespoň to že se nenechají vázat již žádnými termíny, aby se zbytečně nedostávali pod tlak.

Myslím si, že svůj hlavní cíl – odvést pozornost od "prezidenta" Míši a zdvořile vzkázat zbylým společníkům, aby jim již zbytečně nezatěžovali pronajaté servery pingováním – splnily.
Vybudovat novou pyramidu a vysát z důvěřivců ještě nějaké penízky byl nejspíš jen sekundární cíl – a navíc si na tom nedali moc záležet. Dokonce si ani nevymysleli žádný krycí business plán.

Ale kdo ví, třeba o nich ještě uslyšíme – i když já si myslím, že už spíš ne. :)

Dátum: 18.07.2017

Vložil: Milan

Titulok: Re:Eagles plní svá předsevzetí...

posledné objednávky kairos boli asi v 08-09/2016 tak to skoro rok potiahli aby to každému vypršalo, Už vlastne nie je koho otravovať stalo sa toho veľa.
Jedina bodka môže byť, že dáky nasraty turek si najde Miša a da mu železo do brucha, možno sa o tom dočítame časom. K inému už nie je čo dodať.
Kairos the end, idem si ešte z nostalgie pozrieť fotky z Customer Care centra otvoreného na jeseň 2016, videa Juraja Nagyho a DJ žilu.


PS: čo teraz fičí? Questra nám padla, dexcar je smiešny už od začiatku, lebo tomu môže naletiet len dement (kairos bol oproti tomu uveritelný), rôzne kryptomeny sú už asi tiež vyčerpaný potencial a vysunutá električka z bieloruska...

Dátum: 18.07.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:Re:Eagles plní svá předsevzetí...

Ono se něco najde. Podle hesla, co někdo vepsal do mé učebnice dějepisu: "než se nám je podařilo vyhubit, stihli blbci porodit a vychovat stojí další generaci." Totéž platí pro zmrdy.

Takže pár kreativních zmrdů přijde zase s něčím novým a částečně uvěřitelným (pro ty, co se v dané problematice nevyznají), pár zmrdů přicmrndávačů jim to pomůže propagovat, no a blbci zase zaplatí účet. Zase tu budou vášnivé diskuse, že vyplácejí, tak to nemůže být podvod, a že kdo nezkusil, tak tomu nemůže rozumět. A na konci se to zase posere.

Možná že si tihle lidé fakt nezaslouží nic lepšího, než si rozbíjet huby a zůstávat chudí na majetku i duchu.

P.s.
Stáhněte si obrázky z konferencí, hlavně ty Katerynou a Derdou a dalšími zmrdolídry, třeba se budou ještě někdy hodit. ;) Kde je těm lidem konec? Funguje ještě neveřejná skupina tety Kateryny?

...a za dlouhých zimních večerů vykládejte potomkům, jak se nemá "investovat".

Dátum: 19.07.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:Eagles plní svá předsevzetí...

Ještě drobný postřeh k fb stránkám Orlů:

Už se na nich cenzuruje. ;) Kupodivu, ani tak nevadí realistické příspěvky o tom, že nikdo peníze nedostane. Ale mažou se zmínky o Dukovi Gervalovi a o tom, že je to bývalý ředitel Kairosu pro korporátní zákazníky a nyní finanční ředitel Orlů.

Dátum: 19.07.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:Eagles plní svá předsevzetí...

Technická: nejde o mazání, ale skrývání nepohodlných příspěvků. Autor svůj příspěvek v diskusi vidí, ale ostatní běžní uživatelé ne. ;)

Dátum: 04.07.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Eagles Corporation

Komedie s Eagles Corporation neslavně pokračuje. ;-)

FB stránky Orlů byly nějakou dobu nedostupné. Nyní se na ně dá dostat, ale zmizely původní příspěvky a (negativní) komentáře pod nimi. Prý se poučili.

Vznikly webové stránky (či spíš 1 stránka):
narychlo provizorní http://www.eaglesnetwork.today

a (zřejmě) oficiální http://www.eaglescorporation.net/

Ani na těch .net stránkách se toho ale moc o firmě a jejích záměrech nedočtete - odkazy na dokumenty s "akčním plánem" Eagles byly záhy odstraněny. Takže je oficiálně k dispozici jen všeobecné prohlášení o tom, že Eagles za nic neručí, že web je jen pro ty, co mají zájem a že dává jen náměty a nápady a nedává žádnou garanci ohledně budoucí investice a dále že neručí za to, co na základě přečtení jeho stránek podniknete. :D

Nicméně dva zásadnější dokumenty na webu stále visí, jen se k nim nejde proklikat:
http://www.eaglescorporation.net/pdf/egales-corp-action-plan.pdf
http://www.eaglescorporation.net/pdf/egales-corp-general-info.pdf

Stále to vypadá to na neveřejnou nabídku nějakých (bez)cenných papírů či akcií této firmy, která ještě neoznámila ani obor své činnosti. Asi se akcie budou nabízet přes MLM a s možnou provizí za zprostředkování prodeje. Tedy pokud to dojde tak daleko. ;-)

Dátum: 05.07.2017

Vložil: Tomášův Fanoušek

Titulok: Re:Eagles Corporation

:-)

Pro úplnost doplním odkaz na nejnovější sdělení Orlů:
facebook.com/notes/eagles-corporation/news-bulletin-3-july-2017/148716259023264/

ve zkratce:
Současný oznam nahrazuje všechny předešlé (čili z toho plyne, že ty 2 dokumenty na které ani nedávají odkaz, beztak neplatí)
1. Kvůli neoprávněné kritice ze strany pár okradených přerušují komunikaci – již tak už přišli o důležité sponzory a kapitál. Stále však věří, že projekt ještě může být úspěšný (čti: věří, že se jim podaří nakrást dost na to, aby se jim to oplatilo)
2. Nebudou si již stanovovat žádné termíny (pamatujete, že už od začátku července se měli prodávat jakési balíčky?), protože to prý dostává Orly pod zbytečný tlak. Jejich cílem není udělat díru do světa, ale naopak jeho světlejší a bezpečnější znovuzrození. (wow, tak za tenhle bullshit si zaslouží alespoň čestné uznání)
3. Organizují se struktury, dokončují se platební nástroje, marketingová strategie, dizajn balíčků a podobně
Korporátní webové stránky se připravují a brzy se zprovozní ((zřejmě) eaglescorporation.net nebo nějaká jiná adresa)

Co mě na oznámení zaujalo je, že se již akcie nevzpomínají (jedině že by se skrývali za těmi záhadnými balíčky). Já si spíš myslím, že tuhle myšlenku nejspíš zavrhly:
Proč by si měl Fero z Mladé Boleslavi (který neví že Eagles jsou podvodníci) kupovat akcie Orlů? Co z toho má? Jestli se mu je podaří prodat Jiřímu z Blanska má zisk z provize 10% - příliš málo aby to byla hlavní motivace koupi akcií (nemluvě o tom, že může nakoupit 1000 akcií a Jiří bude chtít jen 900; a vůbec, jakou motivaci by měl Jiří kupovat ty akcie od Fera). A zároveň Fero ví (nebo si zjistí), že akcie mu žádný zdroj příjmů negarantují. A bohužel pro Orly, lidi si na podobné "garance" potrpí. Jak by se asi dařilo Kairosu, kdyby negarantoval partnerům fixní měsíční výnos za "pronájem disku"?
No a zkušení zlosynové jako třeba Duka Gervalla si tohle jistě uvědomují.

Dátum: 05.07.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:Re:Eagles Corporation

Kdo ví... Třeba budou prodávat balíčky s těmi akciemi. ;)



Viz slavná Questra. Ta má na webu pěkné barevné kufříky plné svých podílů. No a jak to dopadá...

Dátum: 06.07.2017

Vložil: Gizmo

Titulok: Re:Re:Re:Eagles Corporation

Bohužel, Questra byl taky podvod pro chamtivé blbce, které již nevyplácej. Tyhle projekty pak znejistí lidi, kteří pak promarní skutečně špičkové příležitosti.

Dátum: 06.07.2017

Vložil: Tomášův Fanoušek

Titulok: Re:Re:Re:Re:Eagles Corporation

To si děláte legraci? Tak reálný výnos, že po 1000 dnech reinvestování budete mít z těch desetitisíc deset miliard?
Prosím vás, jděte si s tou vaší pyramidou někam, kde lidi právě neokradla jiná pyramida.

Dátum: 07.07.2017

Vložil: -

Titulok: Re:Re:Re:Re:Eagles Corporation

Tak to uz hej! Firma zalozena pred 3 mesiacmi, s kapitalom 10 USD, generuje 1.4% denne pre nahodnych hlupakov kdesi z Cesko-Slovenskeho vidieka! Staci 10 000 USD.

Dátum: 07.07.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:Re:Re:Re:Eagles Corporation

Se mi zdá, že i pod nezvyklou přezdívkou Gismo tu jsou dva různí lidé.

Dátum: 07.07.2017

Vložil: -

Titulok: Re:Re:Re:Re:Re:Eagles Corporation

Podla vsetkeho to sem pridal tento zmrd: facebook.com/ivo.nekuza ktory asi prevadzkuje toto nolink://prace-z-internetu.cz

Dátum: 07.07.2017

Vložil: Tomášův Fanoušek

Titulok: Re:Re:Re:Re:Re:Re:Eagles Corporation

Hodně zajímavé!
Facebooková stránka, zdá se, je již nedostupná.
No a na webstránce je první reklama, navzdory výše napsanému, zrovna na Questru holding!
Někdo má tady hodně hrubou hroší kůži!

Dátum: 20.07.2017

Vložil: Gizmo

Titulok: Re:Re:Re:Re:Eagles Corporation

Kdo to tu používa moji prezdivku? Ja uz jsem to tu sice prestal cist, ale tohle bude pro lidi matouci, kddyz prijde jinej gizmo. A jeste je to nejakej hajzl co laka lidi do pyramidy.

Dátum: 20.07.2017

Vložil: Gizmo

Titulok: Re:Re:Re:Re:Eagles Corporation

Kdo to tu pouziva moji prezdivku. To ze jsem to tu prestal ciat a komentovat, kdyz to z IT nesmyslu preslo na obycejny podvody neznamena ze me muze nekdo impersonovat. Jeste k tomu takova svine co laka lidi do nejakyho podvodu.

Dátum: 28.06.2017

Vložil: Tomášův Fanoušek

Titulok: Eagles business plan

Jestli jste až dosud nevěděli, čím se společnost Eagles Corporation zabývá, tak tady je odpověď:

https://99designs.com/brand-identity-pack/contests/eagles-corporation-needs-talent-728916

Q:Tell us a bit about who you are and the people you reach
A: It is a network marketing company distributing technology products and business services such as luxury concierge services, private jets and yachts rentals.

Čili společnost plánuje tahat z lidí peníze pohádkou, že se zabývá pronájmem privátních letadel a jachet. Kdo ví, možná na to taky bude stačit mít zapnutý počítač 10 hodin denně ;-)

Dátum: 28.06.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:Eagles business plan

;)
Uvidime. ;)

Informace, které dali jako podklad k návrhu loga nemusí představovat skutečné zaměření firmy.

Každopádně - luxusní asistenční služba mířená na klientelu typicky s telefony Vertu může mít velkou marži, ale bude mit hodně omezený okruh zákazníků. Prostor pro přivýdělek 250 000 společníků Kairosu tu zatím nevidím... Vlastně ani nevidím, jak by mohlo být 250 000 hloupých looserů užitečných při nabízení a poskytování takovéhoto typu služeb.

Dátum: 28.06.2017

Vložil: Tomášův Fanoušek

Titulok: Re:Re:Eagles business plan

Skutečné zaměření firmy přece známe od jejího vzniku. :-DDD

Dátum: 25.06.2017

Vložil: cukricek

Titulok: new info?

http://www.eaglescorporation.net/pdf/egales-corp-action-plan.pdf

niekto kto by nam tu opisal co sa tu deje resp. malo by sa diat?

Dátum: 25.06.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:new info?

Když tak hezky prosíte... tak to sem zkopíruju odjinud;-)

Ve zkratce:
o peníze nacpané do Kairosu lidi už přišli (tedy pokud si toho někteří ještě nevšimli). Ale je tu jedinečná možnost přijít o další peníze a nacpat je nové firmě za jakési (bez)cenné papíry nabízené neveřejně (a tudíž mimo dohled regulátorů trhu).

Z "Akčního plánu Orlů" podrobněji:
připravují neveřejnou nabídku akcií (podílů ve firmě, která zatím nemá žádný produkt... kromě těch akcií). Čili jde o nový start na troskách Kairosu (recyklace společníků Kairosu a jejich nahnání do dalšího, tentokrát ryze investičního podvodu typu pump & dump).
A abyste si mohli ty akcie pořídit, bude třeba zaplatit ještě $120 za roční "členství v klubu". Lidé, kteří v Kairosu utrpěli ztrátu větší než $1000 to mají za polovic. ;-) A kdo nakoupí akcie za $1000 a více, nemusí platit členský příspěvek vůbec (a to se vyplatí!).

Za povšimnutí stojí i to, že ve vedení firmy je Duka Gervalla jako finanční ředitel! Ano, to je ten pán, co byl i jedním z ředitelů Kairosu a měl mít na starosti ty nikdy neexistující korporátní zákazníky... a jistě celou dobu věděl, že žádní korporátní zákazníci nejsou, nebudou a že jim není ani co nabídnout.

Velmi důvěryhodné.

Dátum: 25.06.2017

Vložil: Tomášův Fanoušek

Titulok: Re:Re:new info?

Ne že by na tom nějak záleželo, ale já to pochopil tak, že pro nákup akcí registrace za 120 dolarů není potřebná (obráceně, jestli někdo nakoupí akce za alespoň 1000 dolarů, má jako bonus registraci zdarma). V druhém bodě (pod bodem popisujícím registraci) píšou, že od prvního července budou nabízet nové balíčky a na ty je asi potřebná ta registrace.

Dátum: 25.06.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:Re:Re:new info?

Úplně jednoznačně to tam napsané není - není řečeno, k čemu je určen ten "klub" Eagles Network. Já to chápu takhle...:

- Kdo nakoupí akcie alespoň za $1000, je osvobozen od placení členského poplatku v Eagles network - to chápeme stejně.

Nikde ale není explicitně řečeno, zda je členství Eagles network povinné jen pro borkery prodávající akcie dál, nebo i pro ty, co si prostě jen akcie nakoupí pro sebe.

Dovolím si podsunout interpretaci, že členství v Eagles Network je povinné pro přístup k té neveřejné nabídce akcí jako takové. Ono to dává smysl... vytáhnout ze všech, co ještě doufají, $120 (resp. alespoň $60) jako jistotu + volitelně dalších X dolarů za nákup (bez)cenných papírů a právo je prodávat dál s provizí 10%.

Dátum: 26.06.2017

Vložil: Jano

Titulok: Re:Re:new info?

Serem vám na takú ponuku. Si strčte to členstvo do vašich polovičjiek. Neuvidíte odomňa už ani korunu. Kde sú naše peniaze pán prezident? Namiesto kríža s anjelikmi sa foťťe na ohne a pentagram. Ste jeden diabol odporný a s tým finančným riaditeľom

Dátum: 27.06.2017

Vložil: -

Titulok: Re:Re:Re:new info?

Kde su Vase peniaze?

Mahmoud Sabti
Igor Zabokrickiy
Oleksii Kocherev
Waldemar Reimer
Tim Greaves
Otokar Kasynets
Roman Mishuk
Yaroslav Sikora
Kateryna Ondrejkova
Roman Valovic
Tomas Krc
Adam Janecko
Lubos Tonhauser
Samuel Zahradnik
...
...a samozrejme zmrd co Vam tuto skvelu investiciu poradil

Dátum: 27.06.2017

Vložil: -

Titulok: Re:Re:Re:Re:new info?

Nieco z oktobra 2016 ;)
http://imgur.com/a/aARr7

Dátum: 27.06.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:Re:Re:new info?

Chápu vztek lidí na Vieiru, ale je to pláč na špatném hrobě. Ten pan "prezident" je jen taková smutná a nastrčená figura. Byl tak hloupý, že svou tvář propůjčil podvodu. Věřím, že to nebyl jeho výmysl a nejspíš z toho ani moc sám neměl. Jestli chcete někoho smažit v plamenech, použijte seznam od pana pomlčky. Nahoře jsou administrátoři, dole hlavní propagátoři.

Dátum: 25.06.2017

Vložil: Tomášův Fanoušek

Titulok: Re:new info?

To je to samý co měli na facebooku a čem se tady již diskutovalo, akorát to teď dali i na svou webstránku.
Můžete se registrovat do Eagles sítě za 120 dolarů ročně, ale pozor! Jestli vás už Kairos vošukal alespoň o 1000 dolarů, pak vás Eagles dá 50% procentní slevu. A to se už jistě (zmrdům)vyplatí! Díky registraci získáte práva si zakoupit balíčky podobné těm, co byli v Kairosu a přijít tak o další peníze.

Další možností je nákup akcí Eaglesu – vyjde vás to 3 dolary (+10% za zprostředkování) za akci a celkově se plánuje vydat 10,000,000 akcí (žádný strach, tolik peněz hlupáci nemají, takže akcí se prodá o hodně méně, jestli vůbec). Obecně jako akcionáři získáváte právo na nadbytečný zisk společnosti (ve formě dividend), který zůstane po vyplacení závazků. Každá akce má mít stejná hlasovací práva. Lhůta na prodej akcí končí o měsíc, 30. července, takže si pospěšte!

Na facebooku tyhle novinky lidi vesměs hodně naštvali, takže jsou všechny předpoklady pro to, že tenhle podvod bude mít velice krátkou životnost. Jestli se rozhodnete přes všechno do toho nalít prachy, doporučoval bych spíše ty akce – na střetnutí akcionářů pak budete moci poznat ostatní lidi, co do toho šly a budete všichni společně moci odhlasovat, že jste ti největší hlupáci, co kdy chodili po téhle planetě.

Dátum: 25.06.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:Re:new info?

;-)

O tom svém blbství snad ani nemusí hlasovat, to všichni vidí. :-DDD

A mimochodem - FB stránka Orlů přešla nečekaně a velmi záhy do "utajeného" režimu. Hádám, že jde o akci přátel Kairosu, kteří pochopili a akčně nahlásili stránku Facebooku jako podvod.

Dátum: 28.06.2017

Vložil: bufly

Titulok: Re:Re:new info?

To nie su ziadni hlupaci. To su uspesni a agilni podnilkatelia, ktori nieco urobili so svojim zivotom na rozdiel od nas, hlupakov a zapecnikov co budu cely zivot makat na svojho sefa a zavidiet im.

Dátum: 28.06.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:Re:Re:new info?

Závidět celý život? ;)

Ne-e...! Ani těch pár měsíců, co tyhle podvody fungují. Cena na konci je příliš vysoká. Ztráta pověsti, přátel, vztahů v rodině... To se získává zpět hůř než peníze.

Dátum: 25.06.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:new info?

Dále Eagles jasně řekli, že peníze "uvízlé" v Kairosu se vracet nebudou, že k nim nemají žádný vztah a přístup (navzdory personálnímu propojení s Dukou Gervallou). "Peníze" v Kairosu nebudou použitelné na nákup akcií a zaplacení členského příspěvku u Eagles. Pochopitelně - Eagles chtějí z fanoušků Kairosu vytáhnout další peníze.

Sliby ohledně "kupónů" investovaných do bioplynu (firmy Zorg Biogas) s nimi nemají nic společného - přesto ale s jistotou tvrdí, a že peníze odsud není možné očekávat (a já tomu věřím - plán, jak vysát a zneužít reálnou firmu nevyšel).

Pozitivní je, že konečně padla jasná odpověď na otázku, zda má ještě smysl pouštět PC na 10 hodin denně... tak NEMÁ. ;-) Ale možná ještě někdy v budoucnu tu myšlenku pronájmu diskového prostoru opráší. Až dorostou noví blbci, kteří uvěří pohádce o pronájmu super-zabezpečeného úložiště na discích nezabezpečených PC. Nebo až lidi momentálně postižení Kairosem zapomenou, nebo je vygumuje ještě víc Alzheimer - a uvěří té pohádce podruhé.

To je to podstatné.
Ještě jsou tam nějaké kouřové clony - sliby, že Eagles budou fungovat na etických principech podle standardů prosazovaných Světovou federací přímého prodeje WSDA (slibem členství v nějaké známé organizaci nezarmoutíš), což naznačuje, že akcie si lidé budou moci nejen koupit, ale také je nabízet dál (a mít z toho nějaké provize). A něco o kongresu v Maroku pro lídry (slavnostní zahájení dalšího podvodu...).

Dátum: 25.06.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:new info?

...a mimochodem... proč se na to ptáte zde nás, kteří o tom nic nevíme, protože jsme to nikdy nezkusili? Proč se nezeptáte svých "lídrů"? Nebo snad nevíte, kde teď jsou? Nebo nekomunikují?

Dátum: 26.06.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:new info?

Jen tak na okraj... Facebooková stránka Eagles
https://www.facebook.com/EaglesCorporationPage/
(kde byly původně publikovány novinky a "akční plán") je nedostupná. Předpokládám, že jde o něco jiného než prosté "zneveřejnění" této stránky a povolení přístupu jen vybraným jedincům. ;-)

Dátum: 26.06.2017

Vložil: Tomášův Fanoušek

Titulok: Re:Re:new info?

Když vezmu v potaz jak pozitivně (na zmíněné FB stránce) byla přijeta informace o převzetí Kairosu (všichni byli nadšeni), a jak negativní byla pak odezva na novou nabídku (všichni nadávali a nikdo nejevil zájem si členství u "Orlů" pořídit), vůbec se tomu nedivím. ;-)

Dátum: 21.06.2017

Vložil: -

Titulok: Eagles Corporation ;-)

Pyramida Schonpay nevysla, tak prichadza dalsi pokus
facebook.com/notes/eagles-corporation/announcement-1/141782463049977/

P.S. Aby sa nezabudlo facebook.com/duka.gervalla je podvodnik co zakladal Kairos ;-)

Sabti, Kocherev, Khalimon a Zabokritskyi si rozdelili podiely a na zmrdov vo Svajciarsku nezostalo, tak sa snazia aspon nieco vyryzovat :D

Dátum: 21.06.2017

Vložil: Učitel

Titulok: Re:Eagles Corporation ;-)

Choď sa hrať vonka na pieskovysko s tablelom a biznys nechaj na dospelých.

Dátum: 21.06.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:Re:Eagles Corporation ;-)

Byznys? Jaký byznys?

Učitel chtěl asi napsat "nepřekážej, podvody nech na nás -zmrdy".

Dátum: 22.06.2017

Vložil: bufly

Titulok: Re:Re:Eagles Corporation ;-)

Celkom by ma zaujimalo, ci ty si ten pripeceny hlupak co tomu veri, alebo ten zmrd co tomu veli :D
Ale

Dátum: 21.06.2017

Vložil: jarosro

Titulok: Re:Eagles Corporation ;-)

Skôr by to malo volať "Labutia pieseň skrachovaného Kairosu" .

Dátum: 21.06.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:Eagles Corporation ;-)

Ano... a nevyšla ani sázka na bioplyn. :)

Takže takový trapný pokus o restart pomocí neveřejné nabídky akcií (podílů na firmě, která zatím ještě ani neoznámila, co vlastně bude jako "dělat") - pump and dump schéma.

No, naštěstí to lidi už moc nežerou. Jakmile se dozvěděli, že místo výplat budou muset ještě něco investovat, tak se (původně optimistická) nálada prudce změnila. :DDD

Dátum: 21.06.2017

Vložil: Učitel

Titulok: Re:Re:Eagles Corporation ;-)

Odkedy nám jenkí v 89 tankamy doviezly slobodu a iné kokotiny, si poviný dať nové společnosti 100 dní skúšobnú lehotu.

Dátum: 21.06.2017

Vložil: jarosro

Titulok: Re:Re:Re:Eagles Corporation ;-)

Aby si zbalila kufre ? Na to tých 100 dní netreba :D

Dátum: 22.06.2017

Vložil: Tomáš

Titulok: Re:Re:Re:Eagles Corporation ;-)

Učitel má dobře vymalováno. ;-)

Amíci přijeli v 89 tanky a přivezli svobodu?
Jaký zákon přikazuje lidem povinnost dávat kokotinám 100 dní hájení, než je bude možné veřejně nazvat kokotinami?

Ale co se divím... běžný způsob znalostí, uvažování a vidění světa ze strany fanoušků (a obětí) Kairosu.

Dátum: 22.06.2017

Vložil: Tomášův Fanoušek

Titulok: Re:Eagles Corporation ;-)

Jak mají chudáci hlupáci vědět, kam zas mají posílat peníze, když jim Kairos přes své oficiální komunikační kanály ani neoznámil, že pyramidu převzala jiná společnost? Oznámení přišlo pouze přes facebook Míši, novou webstránku Eaglesu, kterou Kairosáci nemají důvod jen tak otevřít a možná, zdůrazňuji možná, přes soukromou poštu skrze některé zmrdolídry. To snad zmrdi nechtějí maximalizovat svůj lup nebo co? :-)

Dátum: 19.06.2017

Vložil: Katka

Titulok: Dekameron

Ahojte. Mám problém, že diskusia sa nedá prepnúť na druhú, tretiu, piatu a na sedemnástu ani tlačidlo nexistuje. Dajú sa ešte nájsť príspevky Dekamerona a IT špecialistu Tomáša? Vie niekto pradiť?

Dátum: 19.06.2017

Vložil: jarosro

Titulok: Re:Dekameron

Jedine napísať adminovy a poriešiť to s ním.

Dátum: 22.06.2017

Vložil: Admin

Titulok: Re:Re:Dekameron

Žiaľ, čo je so stránkovaním diskusie netuším. Skúsim napísať na podporu Webnode, snáď mi tam prezradia niečo viac.

Pokusím sa to nejako vyriešiť. Ja osobne som nič nemazal a ako to tak vypadá, strankovanie nefunguje len pri Kairos diskusii, pri iných článkoch to ide normálne.

Dátum: 20.06.2017

Vložil: dodo

Titulok: Re:Dekameron

Pokial viem tak dekameron a Tomáš boli tí istí. dekameron sa upil na smrť a Tomáš sa vydáva pod vplvom alkoholu za odborníka aj nadalej.

1 | 2 | 3 | 4 | 5 >>

Pridať nový príspevok